Wednesday, March 14, 2012

hola.

man. ya'll dont even know.
i be meaning to blog. i seriously do.
but i just never find the time.
like a have a few instances that i really wanted to blog about but i just never find the time.
my life is getting interesting now.
ohkay, semi interesting.
just started playing the field. 
&& by "playing the field" i mean playing the field.
as much as i hate to admit it i get attached to people to easily.
not clingy attached but like i'm not getting a chance to know the real you before i start making a future for us. that kinda attached.
i swear after every boy i talk to i get a new perspective on life! 
like a portion of my eyes just open a bit.
after jake i was like mannnnnnn.... it made me realize that i should stop putting so much pressure on finding a husband. now, now, now.
like i'm seriously crazy. its not that i want to get married like right now at this moment.
its just that i dont like 5-7 years from now to be still looking for a husband, you know??
idk, i'm real insecure about that for some reason.
hahha. i watch to much movies.
anyway my new flavor of the week is Denzel.
but we gonna call him ROTC. 
since i'm playing the field, everybody gotta stay anonymous. i'm not the type to get caught up.
so nick names for everybody!
anywho, i like him.
black. tall. dark. handsome. no bullshit looks just like Denzel Washington. a younger version.
he's different. cause he's mean. && he's like a man. like a man's man.
he doesnt call me, or text me everyday. 
he tells me what to do, like in a strict way.
like a drill sargent. hahaha. its weird, but he's really nice.
he like to rub his feet on my knee, which is like one of my biggest pet peeves ever!
i hate when people rub their feet on me. like it makes me insane.
&& he likes to stick his finger in my ear. why?? who knows... lol.
he cant buy me nice things but i still like him.

No comments:

Post a Comment