Wednesday, March 17, 2010

I FORGOT TO POST THIS YESTERDAY...

SO LATELY I'VE BEEN BEING BOLD,
LIKE REALLY BOLD.
NOT INTENTIONALLY IT JUST HAPPENS.
HERE'S ME && AJ'S TEXT CONVO:

ME : YOU WANNA DO ME A FAVOR?!
(10 MINUTES LATER HE REPLYS && I ACTUALLY THINK ABOUT WHAT I'M GONNA ASK HIM.)
AJ: WHAT IS IT?
ME: NEVERMIND, I GOT REALLL BOLD FOR A SECOND.
AJ: WHAT WAS IT?
ME: LOL. I WAS GONNA ASK YOU TO TAKE MY FRIEND, (TO THE DPS WITH YOU) YOU DONT EVEN KNOW HIM. SMH.
AJ: LOL YEAH YU OFF
ME: AHHAHA. I WAS TRYNA BE CAPTAIN SAVE A HOE! ; )))
AJ: LMAOO YU FUNNY THAT SOUNDS LIKE SOMETHING THAT WOULD BE ON YOUR BLOG
ME: I GUESS I HAVE TO NOW. AHAHAHA.
AJ: LMAO

No comments:

Post a Comment