Sunday, August 30, 2009

MY OTHER PLAN...

SO I ALWAYS HAVE "PLANS."
LOL. THIS ONE WAS THE BEST ONE YET.
OHKAY, SO I SNUCK OUTTA MY HOUSE TO GO CHILL WITH MY "MALE COMPANION."
I'M SOOO BAD!!!!
I DONT EVEN KNOW WHY I AGREED TO IT.
LOL. IT WAS FUN. SOME FUN I HAVENT HAD IN A LONG TIME.
SO I GO OUT THE WINDOW DOWNSTAIRS,
ALMOST RIP MY JEANS CUZ THERE BUSHES IN FRONT.
I'M LIKE WAITING OUTSIDE FOR LIKE 10 MINUTES
THINKING IS THIS NIGGA BOUT TO SHOW?
TELL ME WHY THIS NIGGA SMART?!
HE PARKED DOWN THE STREET SO THEY COULDNT HEAR HIS CAR.
: )
LOL. SO I'M LIKE RELIEVED && RUNNING DOWN THE STREET SKIPPING && CRAP.
LOL.
SO I GET IN, WE DRIVE FOR AWHILE THEN HE ASKS ME WHAT I WANNA DO?
&& YOU KNOW I WAS LIKE "MCDONALDS!!!!"
GOT MY HOT N' SPICY && SWEET TEA.
THEN WENT WENT TO SOME DUDE'S HOUSE.
HE WAS LIKE COME INSIDE.
I WAS LIKE "HELL NAW, I'LL JUST WAIT IN THE CAR."
I MIGHT DO DUMB THINGS BUT I AINT STUPID!
I DIDNT WHO ALL WAS INSIDE THAT HOUSE.
THEY PROLLY WANTED TO GANG UP ON ME! <--- INSIDER.
I'M PRETTY SURE IT WAS A WEED RUN.
I CANT STAND PEOPLE WHO SMOKE, ITS A VERY DISGUSTING HABIT.
HE KNOWS THAT TOO.
SO WHEN WE DRIVE OFF I DONT SAY SHIT TO HIM.
LIKE REALLY, WOULD YOU TAKE ME TO SOME STRANGE DUDES HOUSE?!
I WAS BEYOND PISSED.
THEN WE WENT TO WALMART.
THERES JUST SOMETHING ABOUT WALMART...
HOW IS THE PARKING LOT FULL AT LIKE 3 IN THE MORNING?!
THAT ALWAYS BAFFLED ME.
WE REALLY DIDNT HAVE A PLAN, SO WE JUST WENT TO MISSION GLEN,
THE ELEMENTARY SCHOOL LIKE 2 BLOCKS AWAY FROM MY HOUSE.
WE SWUNG&&WE SLIDED.
IDC WHAT ANYONE SAYS THAT CRAP WAS ROMANTIC!
AFTER THAT WE GOT TIRED && JUST TALKED.
WE STARTED MAKING UP STORIES TO TELL MY PARENTS IF THEY FOUND OUT I WAS GONE. LOL.
HMMM... I LOVE IT WHEN A BOY HAS MORE TO OFFER THAN HIS GOOD LOOKS.
HE REALLY TALKS PASSIONATELY ABOUT HIS PLANS IN LIFE.
THAT WAS SEXY. ; )
WE GOT CARRIED AWAY && I FORGOT THE TIME,
SO HE WALKED ME HOME.
I FELT SOOO LOVED.
ITS WEIRD, CUZ ITS NOT LIKE WE'RE GOING OUT OR ANYTHING BUT I FEEL HE'S MINE.
YOU KNOW??
BUT ONLY TIME WILL TELL.
ALL&&ALL I WAS A GOOD EARLY MORNING,
SINCE I DIDNT GET CAUGHT IT WAS EVEN BETTER.
NOW I NEED TO GO TO SLEEP CUZ I HAVE TO WAKE UP IN ABOUT 2 HOURS,
GO TO CHURCH && REPENT FOR MY SINS!!!

No comments:

Post a Comment